Παρουσίαση με θέμα: "μορφολογία και αισθητική ως στοιχεία εταιρικής ταυτότητας" (corporate design)
Αναλύθηκε και συζητήθηκε το σχεδιαστικό λεξιλόγιο της εταιρικής ταυτότητας πέντε εταιριών (case studies):
- Audi
- Bang & Olufsen
- Leica
- Alessi
- Dyson
[ηλεκτρονικό μάθημα μέσω Skype for Business]
____________________________________
- Για την εταιρική ταυτότητα διαβάστε το κεφάλαιο 6.2. του διδακτικού βιβλίου ("Πολιτισμός της Αυτοκίνησης, σελίδες 287-302)
- Ένα βραβευμένο επιστημονικό κείμενο για την ενδιαφέρουσα περίπτωση εταιρικής φιλοσοφίας της Alessi, μπορείτε να διαβάσετε εδώ
- Δείτε τον τρόπο με τον οποίο η Apple κατάφερε να ελαχιστοποιήσει τα επιμέρους τμήματα της κατασκευής και τις μεταξύ τους συνδέσεις με το "unibody design" εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου