- Ο ρόλος του Design στο ευρύτερο γίγνεσθαι
- Το Design ως εργαλείο γεφύρωση του χάσματος μεταξύ (Θετ.) Επιστημών και Τεχνών
- Το πρόβλημα της μονοδιάστατης STEM (Science, Technology, Engineering, Math) εκπαίδευσης
- Η εξέλιξη από την προσέγγιση
STEM (Science, Technology, Engineering, Math) στο
STE(Α)M (Science, Technology, Engineering, Arts, Math) (Maeda, J.) το
STEM & IDEA (Science, Technology, Engineering, Math) & (Intuition, Design, Engineering, Math) (Maeda, J.) και τελικά στο
STEM & [H]ARTS (Humanities & Arts) (Liamadis G.)
- Το παράδειγμα του Design Lab for Kids με στόχο τη διατήρηση της ενότητας Επιστημών και Τεχνών
Το Bermuda Quadrilateral του J.Maeda
Ο κύκλος δημιουργικότητας του Kreds κατά την N.Oxman
πηγή: Oxman N., The Age of Entanglement, Journal of Design and Science, 2016) |
To agro.design workshop ως παράδειγμα διεπιστημονικής/διαθεματικής συνέργειας για τη διερεύνηση και ανάδειξη του κοινού τόπου μεταξύ Γεωπονίας και Design
____________________________________
περισσότερα:
- διαβάστε το paper του Γιώργου Λιαμάδη με τίτλο: "Researching Design Pedagogies in different levels and fields of Education: Towards a New Ideology in the Agenda of Design Education" εδώ
- διαβάστε το άρθρο της Neri Oxman με τίτλο: "The Age of Entanglement" εδώ
- διαβάστε περισσότερα για το ρόλο του Design στην εκπαίδευση, στις ακαδημαϊκές δημοσιεύσεις του Design Lab for Kids εδώ
- δείτε την ιστοσελίδα του agro.design εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου